Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Спарк 1.6 хич не е рационална покупка, така да се изразя по-меко.
    Има същите разходи и грижи като 1.8 и 2.0, но няма душица.
    Специално 105кс версията е с доста по-евтина за обслужване от другите 16v спаркове. Има душа, стига да ти се играе повече със скоростите.
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • Каква е разликата? Вариатор ли нямаше 105цата?

      Щото гледам ангренажния комплект на същите цени, пак си има 8 свещи и т.н. ?
      156 2.0TS

      Comment


      • Да, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
        Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
          Да, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
          Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.
          Това е интересна информация, нямах си на идея, че има толкова плюсове.
          ПС А има ли някакви варианти за леко засилване до към 115-120 коня? Компютъра подлежи ли на чипосване? Валове от някоя друга, дето да му подадат малко жребци.. такива работи
          Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 18:46.
          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

          Comment


          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Да, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
            Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.
            Интересно, да.
            Иначе и моята има само 1 ламбда сонда и не клати обороти, сигурно заради ремапа.
            Не искам да си хваля колата де, просто споделям.
            156 2.0TS

            Comment


            • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
              Това е интересна информация, нямах си на идея, че има толкова плюсове.
              ПС А има ли някакви варианти за леко засилване до към 115-120 коня? Компютъра подлежи ли на чипосване? Валове от някоя друга, дето да му подадат малко жребци.. такива работи
              Компютъра предлага доста възможности, може да се ремапне директно през OBD, като позволява дори регулиране на респонса на самият педал на гаста. Единият от двата катализатора на 1.6 105 се намира непосредствено след изпускателните колектори, където е захват по подобен начин като турбо за колектор. Гледах проекти на други спаркове, където използват този колектор (от 1.6 105кс) и закачат турбото с фланец за него, вместо да правят къстъм. Четох добри отзиви след ремап на този двигател. Мисля, че с олекотена шайба, ремап с премахване на катализаторите и пожелание олекотен маховик, колата ще живне осезаемо и предполагам ще качи 10-15к.с..
              Спортните валове на Colombo & Bariani направени за 16v Туин спарковете са предназначени за двигатели с вариатор - следоветелно не стават валове от други спаркове на еко модела.

              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Интересно, да.
              Иначе и моята има само 1 ламбда сонда и не клати обороти, сигурно заради ремапа.
              Не искам да си хваля колата де, просто споделям.
              Не казвам, че всички имат проблема, но от моя опит са над половината
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • А аз нямам напредвид валове от C&B дори да има, защото не са много евтини и няма да има смисъл да се набутваш.. ракета няма да стане. По-скоро имах напредвид от някой друг италиански мотор да паснат там. Напримерно някой на 1.6 ТС слагат глава и валове от 2.0, само че не знам какъв точно е ефекта, но има вариатор нали. Идеята ми по-скоро е като е 105 коня да няма нещо скопено по нея, за да изкара по-малка мощност и като се смени вал или изп. колектори примерно да живне малко. Афтърмаркет части ги изключваме. Другия мотор тия 15 коня ги изкарва, заради вариатора сигурно..
                Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                Comment


                • И кой ще управлява тоз вариатор?
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • Какъв вариатор колега? Никъде не споменавам да слагаме вариатор.
                    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                    Comment


                    • Визирам тези, които слагали глава от 2-ка TS на блок от 1.6-ца. Как ЕКУ-то на 1.6 мотора ще управлява клапана на вариатора? 😉
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • Нямам си на идея какво правят.. нали и 1.6 120 коня има вариатор до колкото помня? Какъв е проблема? Освен и ЕКУ от 2.0 да взимат? Не съм се интерсувал, просто съм чел. Даже впрочем сега като се замисля в тубата се върти клипче 1.4 ТС с глава и валове от 2.0 с дросели, което върви до 9000 оборота. Но имаше и някаква електроника.
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • Колеги гледах 10 страници назад и някой можели да даде инфо за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=5o8h03 , че ми е далеч. Благодаря предварително.
                          АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                          http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                            Нямам си на идея какво правят.. нали и 1.6 120 коня има вариатор до колкото помня? Какъв е проблема? Освен и ЕКУ от 2.0 да взимат? Не съм се интерсувал, просто съм чел. Даже впрочем сега като се замисля в тубата се върти клипче 1.4 ТС с глава и валове от 2.0 с дросели, което върви до 9000 оборота. Но имаше и някаква електроника.
                            Слагат megasquirt.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
                              Колеги гледах 10 страници назад и някой можели да даде инфо за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=5o8h03 , че ми е далеч. Благодаря предварително.
                              Какво инфо колега - то снимките казват всичко. Не ми го побира ума как може да се наака толкова много една алфа 156. Вярно, че е въпрос на вкус, ама аз не видях нещо, което да е както трябва. Единственото, което ми хареса е лупата във фара, но ако я е слагал същия човек, който е слагал волана и лоста - не искам да предполагам даже как ще светят...
                              Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                              Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                              Comment


                              • Лоста и волана се сменяват. Интересуваме да не е далматинец, защото на снимките не мога да преценя. Окачването как е , турбината от какво е и в кои обороти надува. Преди няколко години гледах подобна с турбина от ивеко , която надува във високите обороти.
                                АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                                http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                                Comment

                                Working...
                                X